În 1919 femeile egiptene demonstrau pentru dreptul de a vota şi renunţau la voalul moştenit din imperiul otoman.La începutul anilor 60, preşedintele egiptean Nasser povestea că, în timpul unei întâlniri de reconciliere cu Fraţii Musulmani – care încercaseră să-l asasineze în 1954 -i-a fost înmânată o listă de revendicări printre care figura şi impunerea hijab-ului pentru egiptence. Cum cei cărora le povestea nu au înţeles cuvântul hijab, când Nasser le-a explicat că confreria dorea ca egiptencele să poarte un fular, aceştia au izbucnit în râs.

Astăzi, în Egipt, copiii justifică hărţuirea sexuală prin faptul că fetele nu poartă vălul islamic.

 

Tot astăzi, în SUA, Canada şi Europa, o iniţiativă musulmană, numită „Ziua mondială a hijabului” invită ne-musulmanele să poarte vălul timp de o zi în semn de solidaritate cu surorile musulmane. Asta, fără îndoială, înainte ca acesta să devină obligatoriu într-un „luminos viitor islamic”.

Dar, similar, de ce nu am putea avea şi o „Ziua mondială a creştinului” în care musulmanii să poarte o cruce? Sau o „zi mondială a Kippa”?

„Ziua mondială a hijabului”  este o modalitate de a propaga islamismul, manipulându-i pe naivi şi media pentru a crede că hijab-ul este un simbol al pudorii şi demnităţii femeii şi nu un semna al oprimării femeii.

În arabă, hijab înseamnă „perdea” deci ceva care ascunde, care izolează şi nu are nicio legătură cu fularul purtat de occidentali

Mai multe pe dreuz.info

 

Anunțuri