În primul rând pentru că marea majoritate sunt necalificaţi şi chiar anafabeţi. Un studiu făcut de Reuters pe 30 de companii germane a găsit că acestea au angajat doar 63 de migratori. Dintre cei 63, 50 au fost angajaţi de poşta germană ca sortatori şi distribuitori de scrisori şi pachete.

Preşedintele Thyssenkrupp, Heinrich Hiesinger, i-a spus de curând cancelarului Merkel că angajarea migratorilor nu este o soluţie pentru lipsa de forţă de muncă calificată.

Multe dintre aceste companii îşi pregătesc viitorii angajaţi chiar şi 4 ani, dar ei trebuie să aibă o pregătire minim necesară pe care nou-sosiţii nu o au. Dintre aceştia doar 190 au fost identificaţi ca intraţi în cursurile de ucenicie începând de anul trecut.

 Experienţa noastră este că e nevoie de minim 18 luni pentru ca un migrator bine pregătit să treacă prin procedurile de azil şi de învăţare a limbii germane la un nivel adecvat astfel încât să solicite un loc de muncă – spune purtătorul de cuvânt al Deutsche Telekom, companie care are de gând să preia circa 75 de  migratori în pregătire, dar care nu a angajat până acum niciunul.

În afară de lipsa de educaţie, o altă problemă este cea a identităţii acestora. Companii din sectorul financiar sau aviatic nu pot angaja decât personal asupra căruia există informaţii detaliate şi sigure.

Cei mai mulţi migratori (însă foarte puţini din totalul acestora) au fost angajaţi în sectorul serviciilor, în firma mai mici sau în oraşe mai mici.

Şi iată cum o altă minciună a elitelor occidentale iese la iveală: migratorii nu sunt aici ca forţă de muncă.

Mai multe aici.

Anunțuri